Kiemelkedő márka a Vérteserdő Zrt. - Business Superbrands Díjat kapott az állami erdőgazdaság
Business Superbrands Díjban részesült a Vérteserdő Zrt. a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismeréséül, a független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló Superbrands Szakértői Bizottság döntése alapján.
Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, egy sikeres BBC rádióműsor nyomán. A műsorban a fogyasztók betekintést kaptak a legkiválóbb márkák világába. Feltárták az adott márka eredetét, piaci helyzetét és jövőbeli kilátásait A rádióműsor sikerének köszönhetően a Superbrands könyv formájában is feldolgozta a piacon megtalálható vezető márkák történetét 2000-ben az alapítók elindították a 828 márkákra összpontosító Business Superbrands programot. Magyarországon 2004 óta van jelen a nemzetközi program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2020-ban tizenhatodik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizenharmadik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban.
Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint 40 tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.
A hazai online-és offline marketingaktivitást is figyelembe véve az idei évben először – és az ágazatban egyedüli képviselőként – a Vérteserdőt is a díjazottak közé választották. A listában olyan márkák mellett említik, mint az Audi Hungária, Axiál, Coca-Cola HBC, DHL, Honeywell, IBM, Magyar Telekom, MVM, OTP vagy éppen a Vodafone.
(Vérteserdő Zrt.)