Növekedést hoztak a Volvónak az új teherautó modellek
Jelentősen növelni tudta az eladásait a Volvo Trucks 2013-ban. A svéd gyártó lényegében teljesen új modellkínálatával hódít Európában, öt vadonatúj teherautóval igyekszenek meghódítani a vásárlókat – úgy tűnik sikerrel. Ehhez persze az is kell, hogy a termékek jók legyenek, de mivel egyelőre az FH, FM, FMX, FE és FL is jól fogy, így valószínűleg a Volvo eltalálta a vásárlói igényeket. Természetesen itt is ki kell térni a Volvo marketingosztályának fantasztikus teljesítményére.
Hiszen a jól kitalált stratégia és ennek részeként a látványos kisfilmek eredményeképpen csak azokhoz nem jutott el az új teherautók híre, akik barlangban laknak. A svédek így a múlt hónapban, az európai piacon 28 százalékkal, Amerikában pedig 34 százalékkal teljesítették túl 2012 októberének értékesítésii darabszámait. A Volvo Dél-Amerikában és Ázsiában is pluszosan zárt, így összességében világszerte 21%-al több teherautót adtak el október során az előző évhez képest. Az egész évi teljesítmény már kicsit árnyaltabb képet ad a világpiacról, 2013 első 10 hónapjában 6 százalékkal több teherautót sikerült eladni a Volvónak világszerte 2012-höz viszonyítva, ami biztató eredmény, de nem olyan fényes, mint az őszi teljesítményük.
(kamionhirek.hu)