Erdészeti csemete-tároló hűtéstechnikai berendezésének telepítéséhez keres vállalkozót a NEFAG Zrt.
Erdészeti csemete tárolására használatos kamra hűtéstechnikai berendezésének telepítéséhez keres vállalkozót a NEFAG Zrt.
A NEFAG Zrt. (5000 Szolnok, Kaán Károly utca 71.) ajánlattételi felhívást tesz közzé az alábbi tartalommal:
1. Az ajánlatkérő adatai:
NEFAG Nagykunsági Erdészeti és Faipari Zártkörűen Működő Részvénytársaság
(Rövidített neve: NEFAG Zrt.)
Címe: 5000 Szolnok, Kaán Károly utca 71.
Cégjegyzék száma: Cg. 16-10-001563
Adószáma: 11266369-2-16
KSH száma: 11266369-0210-114-16
Bankszámla száma: MKB Bank Zrt. 10300002-45412156-00003285
Képviseletében eljár: Dégi Zoltán vezérigazgató
Telefon: 06/56 512-110
Fax: 06/56 512-120
2. Az eljárás jellege:
Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a jelen ajánlatkérés és annak folyamata nem minősül a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény szerinti közbeszerzési eljárásnak. Ennek alapján ajánlatkérőnek jogában áll az ajánlatkéréstől bármikor indoklás nélkül elállni vagy dönthet úgy, hogy a szerződést nem köti meg.
3. Az ajánlattétel tárgya:
Erdészeti csemete tárolására használatos kamra hűtéstechnikai berendezésének telepítése a Mikebudai csemetekertbe.
4. A szerződés időtartama
A hűtéstechnikai berendezés telepítésének határideje 2015. március 31.
Szerződéses feltételek vagy annak főbb szempontjai:
A vállalkozó köteles jelen lenni a kivitelezéssel kapcsolatos ellenőrzésnél, műszaki átvételnél, továbbá eleget tenni a megrendelő utasításának, ideértve az esetleges ismételt javítási, átalakítási munkákat is. A vállalkozó a hibás teljesítésű tevékenységből eredő károkat, költségeket fizeti.
A vállalkozó teljesítése akkor hibátlan, ha a felhívásban foglalt munkákat határidőre és első osztályú minőségben elvégzi, valamint a kivitelezett munkák rendeltetésszerű használatra alkalmasak.
A kivitelezés teljesítésekor a felek átadás-átvételi eljárást folytatnak le, amelynek során jegyzőkönyvben rögzítik az átadás-átvétel tényét és az esetlegesen észlelt hibákat és kijavításuk határidejét.
Az átadás-átvétel során a vállalkozó átadja a számlát, beépített anyagok jegyzékét-
műbizonylatait, megvalósulási rajzot, kivitelezői nyilatkozatot, garancia leveleket és az üzemeltetési és karbantartási szabályzatot.
A kivitelezéshez szükséges anyagok megrendelést, anyagbeszerzést és anyagszállítást vállalkozó végzi.
A számlát vállalkozó a munkák befejeztével és megrendelő által történő átvétel után jogosult benyújtani. Megrendelő a vállalkozó által kiállított számlát a kiállításától számított 15 banki napon belüli átutalási határidővel fizeti meg.
6. Az ajánlatok bírálati szempontja, az értékelés módszere:
Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása.
7. Az ajánlat benyújtásának módja, az ajánlattételi határidő, az ajánlat benyújtásának címe (helye):
Az árajánlatban kérjük a beépítésre tervezett eszközök tételes felsorolását.
Az ajánlatokat elektronikus levélben a j.csosz@nefag.hu vagy n.jakab@nefag.hu címre, legkésőbb 2015. március 2-án 8 óráig kérjük. Az ajánlatok hiteles példányait postai úton a NEFAG Zrt. címére küldjék el március 9-ig.
7. Az ajánlattevők értesítése az ajánlattétel eredményéről:
A legelőnyösebb árajánlatot adó ajánlattevőt a megrendelés elküldésével egybekötötten írásban értesítjük, legkésőbb 2015. március 13-ig.
8. Kiegészítő tájékoztatás:
Az ajánlattételi felhívás tárgyában bővebb felvilágosítást Jakab Nándortól kérhetnek a 20/940-1722-es telefonszámon.
9. Egyéb rendelkezések:
Az ajánlatkérő a számára előnytelen pályázatok érvénytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. Az ajánlatkérőt szerződéskötési kötelezettség nem terheli.
10. Az ajánlattételi felhívás közzétételének napja: 2015. február 16.
(NEFAG Zrt.)